6 απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη του εμφράγματος.

Η διακοπή του καπνίσματος, η διατήρηση υγιούς βάρους, η σωματική άσκηση για 150 λεπτά κάθε εβδομάδα, η υγιεινή διατροφή, η κατανάλωση όχι περισσότερο από ένα ποτήρι αλκοόλ ανά ημέρα και η τηλεθέαση όχι περισσότερες από επτά ώρες την εβδομάδα μπορούν να μειώσουν την πιθανότητα καρδιακής νόσου στις γυναίκες που διανύουν την τέταρτη ή τη πέμπτη δεκαετία.

Σας ενοχλούν οι διαφημίσεις στο φόρουμ; Απλά συνδεθείτε για να εξαφανιστούν!



Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα σχεδόν 70.000 νοσηλευτριών για 20 χρόνια. Οι γυναίκες που τηρούσαν και τους έξι προαναφερόμενους κανόνες είχαν 92% μικρότερο κίνδυνο εμφράγματος και 66% χαμηλότερο κίνδυνο εκδήλωσης παράγοντα κινδύνου για καρδιακό νόσημα.

Όπως και να χει, η διακοπή του καπνίσματος, η σωματική δραστηριότητα, η σωστή διατροφή, όλα συντελούν σε μικρότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου.