342726 Μηνύματα  51056 Θέματα  106364 Μέλη  70 Online
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 3 από 3

Θέμα: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ural

  1. #1
    BlogΘέα Moderator
    Status: In love...
     
    Το avatar του χρήστη jose2205
    Εγγραφή
    30-05-2009
    Περιοχή
    Σε ένα όνειρο...
    Μηνύματα
    11.980
    Blogthea Money
    204.026
    Ευχαριστώ
    42.184
    Ευχαριστήθηκε 41.706 Φορές σε 9.779 Posts
    Καταχωρήσεις στο Blog
    7

    Προεπιλογή Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ural



    Το 1941 βγαίνει και η πρώτη μοτοσυκλέτα, που κοσμεί την είσοδο του εργοστασίου μέχρι σήμερα, δημιουργώντας μια ιστορία, άγνωστη στους περισσότερους από εμάς, που γράφεται μέχρι τις μέρες μας.

    Τα εργοστάσια μοτοσυκλετών στην πρώην Σοβιετική Ένωση είχαν σαν κύριο σκοπό μέχρι πρότινος να καλύπτουν την εσωτερική ζήτηση. Τα εργοστάσια αυτά λειτουργώντας κάτω από τον κρατικό έλεγχο μέχρι το 1990 και λόγω της δυσκολίας επικοινωνίας σε επίπεδο πραγματικής συνεργασίας, περιορίστηκαν μόνο στις διακρατικές συμβάσεις και συμφωνίες ως προς την εξαγωγή των προϊόντων τους. Η πλειοψηφία των εργοστασίων αυτών δεν έχει μόνο σαν αντικείμενο την κατασκευή μοτοσυκλετών, αλλά μια ευρεία γκάμα προϊόντων. Με τη διάσπαση της Σοβιετικής Ένωσης το εργοστάσιο των URAL, που είναι και το μοναδικό εργοστάσιο που ασχολείται αποκλειστικά με την κατασκευή μοτοσυκλετών στη Ρωσία, πέρασε στα χέρια και στον έλεγχο των εκεί εργαζομένων και οι προσπάθειες για επικοινωνία με το αγοραστικό κοινό αρχίζουν να απλοποιούνται. Η εταιρεία URAL MOTO μετατρέπεται σε Ανώνυμη Εταιρεία και οι μετοχές μοιράζονται στους ίδιους τους εργαζόμενους σε αυτή. Η επαφή της με τον έξω κόσμο και η συμμετοχή της σε εκθέσεις, ιδίως στη Γερμανία, έχει σαν αποτέλεσμα την εκπροσώπηση της URAL στην Ευρώπη, Αμερική, Αφρική, Ασία και Αυστραλία.

    Ενώ μέχρι το 1990 οι μοτοσυκλέτες υπήρχαν σε Αίγυπτο, Ιράν, Ιράκ, Νότιο Αφρική και Λατινική Αμερική, εξυπηρετώντας περισσότερο τις Κυβερνητικές ανάγκες των χωρών αυτών (π.χ. Αιγυπτιακή Αστυνομία και στρατό, Ιρανικό στρατό, κ.ο.κ.), άρχισε μια προσπάθεια για εκπροσώπηση προκειμένου να ικανοποιηθεί το αγοραστικό κοινό σε Αγγλία, Γερμανία, Σουηδία, Νορβηγία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Ελλάδα από τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από το 1993 και μετά στις ΗΠΑ. Ακόμη το Ρώσικο εργοστάσιο εκπροσωπείται στην Κούβα, Αργεντινή, Χιλή και Βραζιλία. Αλλά ας αρχίσουμε από την αρχή δίνοντας μια πρώτη εικόνα για το εργοστάσιο των URAL.

    Με το ξέσπασμα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου η βιομηχανία μοτοσυκλέτας στη Σοβιετική Ένωση είναι ανύπαρκτη. Το εργοστάσιο παραγωγής μπύρας μέχρι τότε, στο Irbit της Σιβηρίας, μετατρέπεται το 1941 σε εργοστάσιο κατασκευής μοτοσυκλετών για τις ανάγκες του Σοβιετικού Στρατού σε μεταφορά προσωπικού ή υλικών.

    Ο κινητήρας βασίζεται στον κινητήρα της BMW που ξεκίνησε με την αντιγραφή του λόγω αξιοπιστίας του και λόγω πίεσης χρόνου για άμεση παραγωγή. Η αντιγραφή αυτή έχει γίνει από δύο γερμανικές μηχανές που αγοράστηκαν από τη Σουηδία.

    Μετά το τέλος του πολέμου η μοτοσυκλέτα URAL γίνεται το απαραίτητο μεταφορικό μέσο, ιδίως στις πιο απομακρυσμένες περιοχές από την πρωτεύουσα και χρησιμοποιείται για βαριές εργασίες στα δύσκολα και ανώμαλα εδάφη των Ουραλίων και τις ατελείωτες ευθείες του υπερσιβηρικού οδικού δικτύου.

    Οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν δεν επηρεάζουν τη μοτοσυκλέτα, καθώς λειτουργεί σε θερμοκρασίες από -40ο το χειμώνα έως +40ο το καλοκαίρι στις νότιες Σοβιετικές Δημοκρατίες (Καζακστάν, Τατζικιστάν, Ουζμπεκιστάν, κ.λ.π.). Η αξιοπιστία της σε όλες τις καιρικές συνθήκες και η δύναμη που κρύβει ο κινητήρας της, την κάνουν την πιο δημοφιλή μοτοσυκλέτα μέσα στα σύνορα της Σοβιετικής Ένωσης, με εκατομμύρια φανατικούς οπαδούς και χρήστες για κάθε είδους δουλειά αλλά και διασκέδαση, καθώς το καλάθι της διευκολύνει κατά πολύ τη χρήση της από μια οικογένεια.

    Η ανάγκη για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας περιορίζεται αυστηρά στις απαραίτητες ανάγκες των αγοραστών της. Οι αλλαγές που γίνονται εξυπηρετούν περισσότερο τη λειτουργικότητα της χρήσης της, διατηρώντας την τιμή και το κόστος συντήρησή της σε αρκετά χαμηλά επίπεδα για τους αγοραστές. Το βάρος για τις μετέπειτα αλλαγές δίνεται στη διατήρηση του μοναδικού κλασσικού στυλ της και στην εισαγωγή αρχών Ολικής Ποιότητας στο ίδιο εργοστάσιο και στους αντιπροσώπους του ανά τον κόσμο και όχι στο δέλεαρ μιας υπερβολικής σειράς μοντέλων. Η έννοια της ύπαρξής της βασίζεται στην οικονομική δυνατότητα των αγοραστών της συνδυάζοντας ταυτόχρονα την καλύτερη ποιότητα μετάλλων, που είναι και το ζητούμενο από τους περισσότερους αγοραστές, λόγω καιρικών και εδαφικών συνθηκών.

    Σας ενοχλούν οι διαφημίσεις στο φόρουμ; Απλά συνδεθείτε για να εξαφανιστούν!



    Η μοτοσυκλέτα URAL στην πρώην Σοβιετική Ένωση με πωλήσεις που μέχρι στιγμής αγγίζουν τις 4.000.000 εν ενεργεία μοτοσυκλέτες, γίνεται ένα με την έννοια μοτοσυκλέτα.



    Η δημιουργία αγώνων moto cross με side car, άγνωστοι μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, βρίσκει την URAL να κερδίζει τα περισσότερα χρυσά μετάλλια εντός και εκτός Ρωσίας, με μια σειρά πρωταθλητών που έβγαιναν από το ίδιο το εργοστάσιο. Ο ανταγωνισμός και η συνεργασία με την ΚΤΜ σε αυτούς τους αγώνες εξακολουθεί να συγκινεί ακόμη τους οπαδούς του αθλήματος.

    Στην ίδια πόλη, το Irbit, που ιδρύθηκε το 1463 μ.Χ. και απαριθμεί σήμερα 50.000 κατοίκους, το εργοστάσιο αποτελεί το μέγιστο οικονομικό πυρήνα απασχολώντας 10.000 εργαζόμενους. Το εργοστάσιο συντηρεί κολέγιο μηχανικών, μηχανολόγων και ερευνητών με αντικείμενο τη μοτοσυκλέτα, δημιουργώντας έτσι μια εκ των έσω στελέχωση του εργοστασίου. Με το πέρασμα του χρόνου και την ελεύθερη πλέον ανάπτυξη του εργοστασίου, η διοίκησή του προχωράει σε διεθνείς συνεργασίες και σαν πρόσφατο παράδειγμα μπορούμε να αναφέρουμε τη συνεργασία με τη HARLEY DAVIDSON και την BMW, σε επίπεδο ανταλλαγής τεχνογνωσίας και αμοιβαίων επισκέψεων μηχανικών για αρκετό διάστημα η κατασκευή των κορυφαίων σκελετών BSU για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ΜOTO CROSS με side car, έχει οδηγήσει σε μια ακόμη στενή συνεργασία με την ΚΤΜ, η οποία εξοπλίζει τις μοτοσυκλέτες με τα μοτέρ της

    rc-cafe.blogspot.com
    "Κι όταν μια μέρα φύγω από δω ένα θάναι σίγουρο...
    πως έζησα τη ζωή που διάλεξα εγώ κ όχι κάποιος άλλος για μένα...
    κι η αλήτισσα ψυχή μου θα το νιώθει...έτσι...όπως θα πετάει ελεύθερη...

    Παρακαλώ όπως διαβάσετε τον κανονισμό λειτουργίας του Blogthea Portal τον οποίο θα βρείτε εδώ.

  2. #2
    vectorone
    Guest
    Δεν έχει οριστεί status
     
    Το avatar του χρήστη vectorone

    Προεπιλογή Απάντηση: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ural

    Αθανατες μηχανες με ουσιαστικα μηδαμινα πλαστικα στοιχεια επανω και με αθανατο μοτερ τυπου "boxer" (α ρε Γερμανοι κατι κινητηρες που φτιαχνετε).Οσο ζουσε ο πατερας μου στη Κζιλ-Ορντα,μια ζωη κυκλοφορουσε με Ural.Κρατησε μια,μοντελου του 74,μεχρι το 1992,οπου αγορασε μια,μοντελο του 1991,με την οποια ηρθε εδω (σε τρειλερ εννοειται) και κυκλοφορουσε μεχρι το 96.
    Η μηχανη ηταν παρατημενη εδω και 15 χρονια σχεδον, στην αυλη του παππου και τον Σεπτεμβρη αποφασισε ο πατερας να την ξανακυκλοφορησει.
    Ε για να καταλαβετε ποσο "σκυλι" ειναι με ενα καθαρισμα του ρεζερβουαρ και μια αλλαγη λαδιων και βαλβολινης,πηρε μπρος με 3 μανιβελιες.Και εχει ακομα επανω Σοβιετικης κατασκευης μπουζι.(βεβαια φετος το καλοκαιρι εφερα στον πατερα ανταλλακτικα καινουργια απο Ρωσσια οποτε κατσαμε και δουλευαμε τη μηχανη μεχρι πριν κανα μηνα και τη καναμε σαν καινουργια)

    (παραθετω φωτογραφια της μηχανης,μετα απο το σενιαρισμα)



  3. Ευχαριστούν τον/ην vectorone, οι :

    zchrisz (05-01-11)

  4. #3
    Blogthean
    Δεν έχει οριστεί status
     
    Το avatar του χρήστη zchrisz
    Εγγραφή
    24-10-2009
    Μηνύματα
    117
    Blogthea Money
    2.600
    Ευχαριστώ
    915
    Ευχαριστήθηκε 252 Φορές σε 86 Posts

    Προεπιλογή Απάντηση: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ural

    Vectorone , είσαι μερακλής ΜΠΡΑΒΟ !!!

  5. Ευχαριστούν τον/ην zchrisz, οι :


Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-03-10, 4:51
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-02-10, 7:37
  3. ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΗΣ ΜΟΥ
    By thom in forum Μυστήρια και Ανεξιχνίαστα Γεγονότα
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-09-09, 16:09
  4. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΙΛΑΝ
    By mixalakis in forum Αθλητικές Συζητήσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-07-09, 14:13
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-06-08, 11:20

Visitors found this page by searching for:

ural

ural greece

ural δικυκλα ρωσικα καταλογος ανταλλακτικαural dikikla rosika katalogos antalaktikaανταλλακτικα uralural μηχανεςιστορικη αναδρομη δικυκλων μηχανωνουραλπωλειται uralαγωνες μοτοσοβιετικι ενοση διαστημαdikikla ural katalogos antalaktikaσυνδεσμολογια πριζα τρειλερμηχανες uralρωσικες μοτοσυκλετεςΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑμοτοσυκλετα με καλαθιΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ uralανταλλακτικα τρειλεριστορικη εξελιξη των εργαλειων και μηχανωνμεταφορικες ταινιες antalaktikaεργοστασιο μοτοσυκλετωνκζιλ ορνταΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΥΚΛΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣτρειλερ μοτο
SEO Blog

Members who have read this thread: 2

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
  • Trackbacks are σε λειτουργία
  • Pingbacks are σε λειτουργία
  • Refbacks are σε λειτουργία