Μηνύματα   Θέματα   Μέλη   Online

seat leon 1.6 sport up force

  1. stefanakpm
    stefanakpm
    Καλησπέρα σε όλους.

    το όνομα μου είναι Παντελής και θα ήθελα να με διαφωτίσετε!

    Αγόρασα πέρυσι τον Αύγουστο ένα seat leon 1.6 sport up force(θα βάλω και μια φωτογραφία του . )

    Λιπών το αγόρασα με τιμή 22.000 ευρώ περίπου φουλ έξτρα.

    Στην τιμή πλήρωσα και το πρόγραμμα της εταιρίας που μου έδωσε από τα 105 άλογα στα 115.

    Μην μου πείτε ότι έκανα βλακεία γιατί το ξέρω!Φέτος κατάλαβα την βλακεία μου αφού το 1.8 με 160 ίππους έχει 21.500 αλλά τότε είχε 25.000 .

    Εδώ και καιρό ψήνομαι να το πειράξω.Δηλαδή να το ανεβάσω άλογα.
    Θα ήθελα λιπών την προσωπική σας άποψη(όποια και αν είναι αυτή) μιας και εγώ είμαι τελείως άσχετος από αυτά.Αν μπορώ να το ανεβάσω σε άλογα και που πρέπει να κάνω αυτή την παρέμβαση καθώς και αν αξίζει να το πειράξω.

    Θερμή παράκληση όπως σας είπα και ποιο πριν θα ήθελα να μου απαντήσετε
    σε απλή κατανοητή γλώσσα αφού είμαι παντελώς άσχετος από αυτά!

    Ευχαριστώ και κάντε υπομονή μαζί μου !!!!!!!:sorry:
  2. viperlesgr
    viperlesgr
    Για το κάθε αμάξι το φτιάξιμο που πρέπει να γίνει και τα υλικά που πρέπει να επιλεχθούν είναι για κάθε τυπο αμαξιου " διαφορετική " . Για τα leon έχω ακούσει οτι γενικά είναι έυκολη υπόθεση.Οτι υάρχουν έτοιμες δοκιμασμένες λύσεις απο τους οίκους βελτιώσεων κυριως βέβαια για το 1.8 20v .

    Εγω θα έλεγα αν τα έχεις άλλαξε τον κινητήρα και βάλε τον 1.8 να πορωθείς ,αν και δεν ξέρω αν συμφέρει όλο αυτο .Δες και πόσο θα πάει αν πουλήσεις το 1,6 και αγοράσεις απευθείας το 1,8 (μεταχειρισμένο αντιπροσωπείας !!)

    Εδω θα μας πει η team2 που η βελτίωση και η επιλογές της ήταν προσεγμένες !! Μπορει να ξέρει και κανα οίκο βελτίωσης να σου προτείνει. Ηξερα έναν στο μοσχάτο . Νομίζω sirros sport λεγόταν (μην το πάρετε ως διαφήμιση )
  3. team2
    team2
    Η εκδοση sport up force διαθέτει από εργοστάσιο, πρόγραμμα revo και σκούπα με φίλτρο bmc (απο εκεί και τα παραπάνω άλογα), οπότε στην ουσία αγόρασες ένα αυτοκίνητο με βελτίωση πρώτου σταδίου ή κοινώς το ΦΠΕ που λένε (ΦΠΕ= φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση)

    Το επόμενο στάδιο βελτίωσης σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες είναι η αλλαγή εκκεντροφόρων, χωρίς να γνωρίζω πόσο μεγάλο θα είναι το κέρδος από μια τέτοια μετατροπή στον κινητήρα σου (κατά κανόνα είναι περίπου +10/+15 ίππους και αρκετή ροπή), το κόστος πάντως θα είναι κοντα στα 2000 Ευρώ.
    Το αμέσως παραπάνω στάδιο είναι το τούρμπισμα (κόστος κοντά στα 5.000 για light turbo και περίπου στα 7.000 για full turbo).

    Προσωπικά πιστεύω ότι το αμαξάκι σου είναι μια χαρά και δεν αξίζει να ρίξεις στην προκειμένη λ7. Κράτα το κανένα χρόνο όπως είναι και με τα χρήματα της βελτίωσης που θα διέθετες συν κάτι παραπάνω, προγραμμάτισε την αλλαγή του.



    edit: μιας και είσαι και απο Πρέβεζα αν θες απο βδομάδα που θα ειμαι και εγω στα πάτρια εδάφη κερνάω καφέ μετα μαθημάτων μηχανολογίας.
  4. stefanakpm
    stefanakpm
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο team2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η εκδοση sport up force διαθέτει από εργοστάσιο, πρόγραμμα revo και σκούπα με φίλτρο bmc (απο εκεί και τα παραπάνω άλογα), οπότε στην ουσία αγόρασες ένα αυτοκίνητο με βελτίωση πρώτου σταδίου ή κοινώς το ΦΠΕ που λένε (ΦΠΕ= φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση)

    Το επόμενο στάδιο βελτίωσης σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες είναι η αλλαγή εκκεντροφόρων, χωρίς να γνωρίζω πόσο μεγάλο θα είναι το κέρδος από μια τέτοια μετατροπή στον κινητήρα σου (κατά κανόνα είναι περίπου +10/+15 ίππους και αρκετή ροπή), το κόστος πάντως θα είναι κοντα στα 2000 Ευρώ.
    Το αμέσως παραπάνω στάδιο είναι το τούρμπισμα (κόστος κοντά στα 5.000 για light turbo και περίπου στα 7.000 για full turbo).

    Προσωπικά πιστεύω ότι το αμαξάκι σου είναι μια χαρά και δεν αξίζει να ρίξεις στην προκειμένη λ7. Κράτα το κανένα χρόνο όπως είναι και με τα χρήματα της βελτίωσης που θα διέθετες συν κάτι παραπάνω, προγραμμάτισε την αλλαγή του.



    edit: μιας και είσαι και απο Πρέβεζα αν θες απο βδομάδα που θα ειμαι και εγω στα πάτρια εδάφη κερνάω καφέ μετα μαθημάτων μηχανολογίας.

    θα χαρώ πάρα πολύ να τα πούμε από κοντά θα σου στύλο πμ με κινητό και κτλ
  5. stefanakpm
    stefanakpm
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο viperlesgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για το κάθε αμάξι το φτιάξιμο που πρέπει να γίνει και τα υλικά που πρέπει να επιλεχθούν είναι για κάθε τυπο αμαξιου " διαφορετική " . Για τα leon έχω ακούσει οτι γενικά είναι έυκολη υπόθεση.Οτι υάρχουν έτοιμες δοκιμασμένες λύσεις απο τους οίκους βελτιώσεων κυριως βέβαια για το 1.8 20v .

    Εγω θα έλεγα αν τα έχεις άλλαξε τον κινητήρα και βάλε τον 1.8 να πορωθείς ,αν και δεν ξέρω αν συμφέρει όλο αυτο .Δες και πόσο θα πάει αν πουλήσεις το 1,6 και αγοράσεις απευθείας το 1,8 (μεταχειρισμένο αντιπροσωπείας !!)

    Εδω θα μας πει η team2 που η βελτίωση και η επιλογές της ήταν προσεγμένες !! Μπορει να ξέρει και κανα οίκο βελτίωσης να σου προτείνει. Ηξερα έναν στο μοσχάτο . Νομίζω sirros sport λεγόταν (μην το πάρετε ως διαφήμιση )

    μετά από 5 μήνες πήγα στην αντιπροσωπία με σκοπό να ρωτήσω για αλλαγή κινητήρα. Μου είπαν καλύτερα να το πουλήσω γιατί το κόστος ήταν αρκετά μεγάλο.

    το πρόβλημα μου είναι ότι μου αρέσει το αμαξάκι μου και δεν θέλω να το δώσω με χτύπα στην καρδιά.

    από ότι φαίνεται ώμος θα δω τη θα κάνω:hmm:.
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5
Bookmarks